Returnarea produselor se vă face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului.

Se recomanda utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor TALIDA SMART VISION SRL vă înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a făcut prin alte metode decât cea standard oferita de TALIDA SMART VISION SRL

Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract în temeiul căruia profesionistul transfera sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii. Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor parților contractuale.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (de preferat în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva și/sau intervenții neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit că orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicata, cu modificările și completările ulterioare și doar în cazul contractelor la distanta ( orice contract încheiat intre profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări la distanta organizat, fară prezenta fizica simultana a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul).

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.

În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producătorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.

Procedura de returnare Exercitarea dreptului de retragere Consumatorul informează TALIDA SMART VISION SRL cu privire la decizia de retragere din contract.

Consumatorul are la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunță retragerea din contract.

Obligațiile care revin TALIDA SMART VISION SRL:

Rambursarea integrala a sumelor primite că plata. Rambursarea sumelor se vă face folosind aceleași modalități de plata rezonabil aplicabile (în cazul plații numerar la livrare, rambursarea se vă face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator).

Îndeplinirea obligației de rambursare se face în termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

Obligațiile care revin consumatorului:

Produsele sunt înmânate TALIDA SMART VISION SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fară întârziere nejustificata și în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anunțarea deciziei de retragere din contract.

Consumatorul suporta costurile de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. Produse excluse, fară drept de returnare Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme în interior că a fost deschisa: a. Licențe software; b. Consumabile (acumulatori, cartușe imprimanta etc); c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena ( caști, electrocasnice, etc); Aceste limitări se aplica conform OUG 34/2014 art. 16. Retur de produse Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri: Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site.

Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil). Produs nefuncțional/deteriorat în primele 48 ore de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezinta vicii de fabricație, acesta vă fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Vă recomandam că verificarea/testarea produselor comandate să se facă în termenul de 48 de ore. Orice reclamație ulterioara nu se ia în considerare. Produs în colet deteriorat.

Pentru produsele ale căror colete prezinta deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandam să refuzați recepția lor.

Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizica a produsului. Orice reclamație ulterioara nu vă fi luata în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.

Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat. Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.

Solicitările de retur se notifica prin formularul de returnare produs

Mențiune În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, însoțite de toate accesoriile și documentele originale

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibila revânzarea lor duce la refuzarea returului.

Formular de retur